Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yaşamla ölüm arasında görev yapan doktor, 'uluslararası fotoğraf sanatçısı' oldu

Antalya'da, yaklaşık 28 yıl önce başladığı mesleğinde beyin ölümü gerçekleşmiş binlerce hastanın aileleriyle görüşerek organ bağışını anlatan, ‘ölüm’ün soğuk ve ‘yaşam’ın sıcak yüzü arasında görev yapan Dr. Levent Yücetin, artık uluslararası bir fotoğraf sanatçısı. Gezdiği 48 ülkede çektiği yüzlerce kare fotoğrafın bulunduğu arşivine son olarak Myanmar’da çektiği fotoğrafları ekleyen Dr. Yücetin, ilk kişisel sergisini açmaya hazırlanıyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  2. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  3. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  4. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  7. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  8. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  9. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  10. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik

© Copyright 2026

DHA