Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

‘Yer altı suları çekildikçe doğa bize oluşan obruklarla karşılık veriyor’

Konya Havzası'ndaki yer altı sularının çekilip, toprağın göçmesi ile oluşan obrukların sayısı 657’ye çıktı. Jeoloji Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanı Şükrü Arslan, “Yer altı suyumuzu aşırı tüketiyoruz. Bu yoğun tüketme yer altı su seviyesindeki aşırı düşüm de bize afet olarak dönüyor. Ne yazık ki doğa bir şekilde bize aslında karşılık veriyor. Bu aşırı su tüketiminin sonucu olarak biz bunları yüzeyde obruklar olarak görüyoruz” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  2. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  3. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  4. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  5. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  6. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  7. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  8. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
  9. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  10. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'

© Copyright 2026

DHA