Yolcu gibi otobüse binen komiser, telefonla konuşan şoföre ceza kesti
Aksaray'da Kurban Bayramı denetimleri kapsamında yolcu gibi otobüse binen sivil trafik komiseri, yol boyunca takip ettiği şoför Eyüp Özkaya'ya 'Araç kullanırken telefonla konuşmak' suçundan 2 bin 167 ceza kesti.
EN SON VİDEOLAR
- MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
- Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
- Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
- Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
- Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
- İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
- 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
- Öğretmenlerinin desteğiyle aştıkları kekemelik sorununun ardından okula yeniden bağlandılar
- Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
- BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi