Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yüksekova'da manda yetiştiriciliği yeniden geçim kaynağı oldu

HAKKARİ'nin Yüksekova ilçesinde terör, göç ve çeşitli nedenlerle yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalan manda yetiştiriciliği, 4 yıl önce başlatılan proje sayesinde yeniden canlandı. Yüksekova'da 700 ailenin geçim kaynağı haline gelen manda yetiştiriciliği ile ilgili bilgi veren Yüksekova Ziraat Odası Başkanı Perviz Geçirgen, Amacımız, çiftçilerimizin hem yoğurt hem de peynir üretiminde yeniden marka olmalarını sağlamaktır dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  3. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  8. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  9. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  10. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar

© Copyright 2026

DHA