Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Zabıt katibi şebekesinin mağdur ettiği kafe sahibi: Annem de altınlarını bozdurup verdi

Bakırköy Adalet Sarayı'nda görevli zabıt katibi Süleyman D., aralarında eski eşi ve annesinin de bulunduğu bir şebeke kurdu. Yüksek oranda kar payı ve faiz vadeden şebeke iddiaya göre çok sayıda kişiyi yaklaşık 80 milyon lira dolandırdı. Balıkesir ve İstanbul'da yapılan operasyonda gözaltına alınan 13 kişiden 2'si tutuklanırken 11 kişi ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Ailesiyle ve yakınlarıyla birlikte dolandırıldığını söyleyen Levent Sırataş, "Döviz bürolarımız var. Bize ilk başta 1 milyon para verirseniz size aydan ayda kar öderim' şeklinde konuştu. İlk önce bu işe ben girdim ardından ailem, eşim, dostum çevremdeki herkes girdi. Annem altınlarını bozdurup verdi. İlk 6 ay ödemeler yapıldı, ancak daha sonra olayın rengi tamamen değişti" dedi. Öte yandan zabıt katibi Süleyman D.'nin dolandırdığı paralarla yaptığı tatilden video kaydedip sosyal medya hesaplarında paylaştığı öğrenildi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  2. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  3. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  4. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  5. NKÜ'de akademisyen ve öğrenciler, sürdürülebilir ve ekolojik yapı malzemesi üretti
  6. Anaokulu öğrencilerinin çizdikleri kukla resimlerini gerçeğe dönüştürdüler
  7. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  8. Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
  9. Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
  10. Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk

© Copyright 2026

DHA