Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Zayıflamak için gittiler, "botoks"tan zehirlendiler; obezite ve enfeksiyon dernekleri alarmda

İstanbul Tuzla’da özel bir hastanede obezite tedavisi için yapılan 'mide botoksu' işlemi sonrası fenalaşan onlarca hasta, işlemin yapıldığı merkez ile çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı. Türk Klinik Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Derneği Başkanı Prof. Dr. Serap Şimşek Yavuz, çok sayıda botulizm (boks zehirlenmesi) olgusu bildirildiğini, bunun bir 'salgın' olarak nitelendirilmesi gerektiğini söyledi. Türkiye Obezite Cerrahisi Derneği Başkanı Prof. Dr. Mustafa Taşkın ise, “Bazı yerlerde aç gözlülük yapılıp yüksek doz ya da merdiven altı botoks ürünler kullanılıyor, vatandaşlarımız güvenilir merkezleri tercih etmeli" dedi. Mağdurlardan Nihan Terzioğlu (41) ile Almanya'dan gelen Suzan Akgül, kendileri gibi onlarca hastanın zehirlenme sonrası tedavi altına alındığını söyledi ve suç duyurusunda bulunduklarını kaydetti.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA