Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Zonguldaklı balıkçıların ağına yaklaşık 1 ton çöp takıldı

Zonguldak Limanı'ndan avlanmak için açılan balıkçılar, denizden ağlarına takılan yaklaşık 1 ton çöple geri döndü. Denizdeki kirliliğe dikkat çeken balıkçı Necdet Öztürk "Zonguldak'ın denizdeki çöpünü biz balıkçılar topluyoruz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  2. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  3. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  4. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  7. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  8. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  9. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  10. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik

© Copyright 2026

DHA