Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yüreğir Belediyesi araç filosunu güçlendirdi

Yüreğir Belediyesi araç filosunu güçlendirdi

ABONE OL
DHA

ADANA,(DHA)- YÜREĞİR Belediyesi’nin araç filosuna 2 yeni kazıcı yükleyici iş makinesi daha eklendi.

Yüreğir Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunmak amacıyla araç filosunu güçlendirmeyi sürdürüyor. Belediye bünyesine kazandırılan 2 yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü'nün hizmetlerinde kullanılacak.

Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, yeni araçların belediyeye ve ilçe halkına hayırlı olmasını dileyerek, hizmet kalitesini artırmaya yönelik yatırımların devam edeceğini söyledi. Boyraz, belediyenin öz kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak araç filosunu güçlendirdiklerini belirterek "Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve kesintisiz hizmet sunabilmek için araç filomuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Belediyemize kazandırdığımız iki yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri ve Fen İşleri Müdürlüklerimizin sahadaki çalışmalarına önemli katkı sağlayacak. Amacımız, Yüreğir'in her mahallesine en iyi belediyecilik hizmetini ulaştırmaktır" dedi.

Yeni kazıcı yükleyici araçlardan biri Temizlik İşleri Müdürlüğü'nün çevre düzenleme, moloz kaldırma ve temizlik çalışmalarında görev alırken, diğeri ise Fen İşleri Müdürlüğü tarafından yol yapım, bakım, onarım ve altyapı çalışmalarında kullanılacak. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA