Öğrenciler yıl sonu pikniğinde buluştu
Öğrenciler yıl sonu pikniğinde buluştu
DHA
Ahmet DAĞLI/HOCALAR, (DHA)- AFYONKARAHİSAR'a farklı ülkelerden gelerek yükseköğrenim gören öğrenciler yıl sonu pikniğinde bir araya geldi.
Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği tarafından Hocalar ilçesinde, öğrencilere yönelik piknik programı düzenlendi. Farklı ülkelerden gelerek yükseköğrenimini kentte gerçekleştiren öğrencileri bir araya getiren etkinlik, Devlethan Barajı'nda yapıldı. Doğa ile iç içe ortamda gerçekleştirilen programda, öğrenciler dönem boyunca süren akademik çalışmaların ardından keyifli vakit geçirdi. Programda, eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayan mezun öğrenciler için uğurlama yapıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI