Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Frigya Sulama Göleti'ne 100 ördek bırakıldı

Frigya Sulama Göleti'ne 100 ördek bırakıldı

ABONE OL
DHA

Muzaffer NAL/İHSANİYE, (DHA)- AFYONKARAHİSAR'ın İhsaniye ilçesine bağlı Kayıhan beldesinde Firigya Sulama Göleti'ne çoğalmaları için 100 ördek bırakıldı.

Yaklaşık 10 yıl önce yapılan gölet ilk defa yüzde 100 doluluk oranına yükseldi. Düzenlenen etkinlikte çoğalmaları amacıyla gölete 100 ördek bırakıldı. Etkinliğe İhsaniye Kaymakamı Koray Yakıntepe, Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, "Frigya bölgemizin doğal güzelliklerine katkı sunmak, bölgemizi yerli ve yabancı turistler için daha cazip hale getirmek amacıyla yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında, vatandaşlarımızın önerileri doğrultusunda göletimize 100 adet ördek bıraktık" dedi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA