Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ankara Emniyeti'nden 'Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü' mesajı

Ankara Emniyeti'nden 'Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü' mesajı

ABONE OL
DHA

ANKARA, (DHA)- ANKARA Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü'ne ilişkin mesaj yayımladı.

İl Emniyet Müdürlüğü'nün sanal medya hesabından paylaşılan mesajda, "26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü’nde bir kez daha vurguluyoruz. Gençlerimizin geleceğini, ailelerimizin huzurunu ve toplumumuzun güvenliğini korumak, uyuşturucuya karşı ortak bir bilinç ve kararlı bir mücadeleyle mümkündür. Ankara Emniyet Müdürlüğü olarak; uyuşturucu kullanımı ve kaçakçılığıyla mücadelemizi, toplumumuzun huzurunu ve geleceğimizi koruma sorumluluğuyla, ilgili tüm kurumlarımız ve vatandaşlarımızın desteğiyle aynı azim ve kararlılıkla sürdürüyoruz. Geleceğimiz için uyuşturucuya karşı hep birlikte mücadele ediyoruz" ifadelerine yer verildi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA