Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Antalya'da 2 orman yangını

Antalya'da 2 orman yangını

ABONE OL
DHA

ANTALYA, (DHA)- ANTALYA'nın Aksu ve Serik ilçelerinde iki orman yangını çıktı. Aksu'daki alevler hızla söndürülürken, Serik'teki yangına müdahale sürüyor.

Aksu ilçesi Macun Mahallesi'ndeki ormanda saat 14.30 sıralarında yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle yangın kısa sürede söndürüldü ve soğutma çalışması başlatıldı. Serik ilçesi Gebiz Mahallesi'ndeki ormanda da aynı saatlerde çıkan ve büyüme eğilimi gösteren yangına müdahale sürüyor.

SERİK'TEKİ YANGIN KONTROL ALTINDA

Antalya'nın Serik ilçesi Gebiz Mahallesi'ndeki ormanda saat 14.30 sıralarında çıkan ve büyüme eğilimi gösteren yangın, ekiplerin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı. İtfaiye ve orman ekipleri, bölgede soğutma çalışması yapıyor.

(DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA