Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Başkan Çerçioğlu: Gençlerimizin başarısı hepimizin gururu olacak

Başkan Çerçioğlu: Gençlerimizin başarısı hepimizin gururu olacak

ABONE OL
DHA

AYDIN,(DHA)-AYDIN Büyükşehir Belediyesi ekipleri, sınav merkezlerinin önünde kurduğu stantlarda öğrencilere ve velilere ücretsiz su ikram etti. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Bizler, Aydın Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Gençlerimizin başarısı hepimizin gururu olacak" dedi.

Yıl boyunca Aydın Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezleri'nde verilen etütler ve sağlanan kaynak desteğiyle gençlerin yanında olan Büyükşehir Belediyesi, sınav günü de sahadaki desteğini sürdürdü. Aydın genelinde sınav merkezleri önünde sabahın erken saatlerinden itibaren hazır bulunan Büyükşehir Belediyesi ekipleri hem öğrencilerin hem de ailelerin yanında oldu.

'GENÇLERİMİZİN BAŞARISI HEPİMİZİN GURURU'

Eğitime desteklerinin süreceğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Üniversiteye girişte ilk adımlarını atan tüm adaylarımıza başarılar diliyorum. Bizler, Aydın Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Gençlerimizin başarısı hepimizin gururu olacak" ifadelerini kullandı.(DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA