Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldı

Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldı

ABONE OL
DHA

AYDIN,(DHA)-AYDIN Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Yaza Merhaba Konserleri' kapsamında sahne alan Kolpa, şarkılarını vatandaşlarla birlikte seslendirdi.

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin Başkan Özlem Çerçioğlu öncülüğünde düzenlediği 'Yaza Merhaba Konserleri' devam ediyor.

Nazilli'de gerçekleştirilen ilk konserin ardından etkinliklerin ikinci durağı Didim oldu. Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde sahne alan Kolpa, sevilen şarkılarını vatandaşlar için seslendirdi. Yoğun katılımla gerçekleşen konserde müzikseverler de şarkılara eşlik etti. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlik dolayısıyla Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Konserlerin bir sonraki durağı ise 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak. Etkinlikte Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30'da başlayacak.(DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA