Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi

ABONE OL
DHA

Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)- FENERBAHÇE Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdürüyor. Başkan Aziz Yıldırım, akşam saatlerinde Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi. Yıldırım’a başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker de eşlik etti. Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker, sabah antrenmanını takip edecek ve öğlen yemeğinde takımla bir araya gelecek.

© Copyright 2026

DHA