Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor

ABONE OL
DHA

Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)- FENERBAHÇE, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla devam etti.

Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Antrenman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA