Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Elazığ'da GES alanında çıkan yangın söndürüldü

Elazığ'da GES alanında çıkan yangın söndürüldü

ABONE OL
DHA

Tekin YALÇINKAYA/ELAZIĞ, (DHA)- ELAZIĞ'da güneş enerji santralinde (GES) çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın, akşam saatlerinde merkeze bağlı Tadım köyünde bulunan güneş enerji santralinde meydana geldi. Henüz belirlenemeyen nedenle çıkan yangın için bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, tesiste hasar oluştu. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA