Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eskişehir'de parkta alkol alan arkadaşlar arasında kavga: 3 yaralı

Eskişehir'de parkta alkol alan arkadaşlar arasında kavga: 3 yaralı

ABONE OL
DHA

Batuhan KILIÇ/ESKİŞEHİR,(DHA)- ESKİŞEHİR’in Tepebaşı ilçesinde iddiaya göre parkta alkol alan arkadaşlar arasında çıkan kavgada 3 kişi yaralandı.

Olay, gece saatlerinde Hoşnudiye Mahallesi Porsuk Bulvarı’ndaki bir parkta meydana geldi. İddiaya göre, parkta bir araya gelen Ali T. (33), Feyyaz A. (34) ve Şefika Y. (30) bir süre alkol aldıktan sonra aralarında bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın kısa sürede kavgaya dönüşmesi üzerine taraflar birbirlerine alkol şişeleriyle saldırdı. Kavgada Feyyaz A., Şefika Y. ve Ali T. yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla çevredeki hastanelere sevk edildi.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA