Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

ABONE OL
DHA

ESKİŞEHİR,(DHA)- ESKİŞEHİR’in Sivrihisar ilçesindeki bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.

Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Maden ocağında çalışan işçilerden Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz bilinmeyen nedenle silo üzerinden, taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin uğraşları sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan iki işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA