Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

ABONE OL
DHA

İSTANBUL,(DHA)- FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya gitti.

Ay-yıldızlılarda, Onuralp Bitim sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” ifadelerine yer verildi.

Milliler 23-26 Haziran arasında çalışmalarını Antalya'da sürdürecek.

© Copyright 2026

DHA