Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Çeşme'de yeni ulaşım aksı hizmete giriyor

Çeşme'de yeni ulaşım aksı hizmete giriyor

ABONE OL
DHA

İZMİR,(DHA)-İZMİR'in Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar sürerken, 2307 Sokak güzergahında yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı.

Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi'nden Mamurbaba istikametine bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergahında yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı. Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma sahasını ziyaret ederek yürütülen imalatlar hakkında bilgi aldı. Başkan Denizli, incelemeleri sırasında yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların titizlikle sürdürülmesi yönünde talimat verdi. Çalışma kapsamında daha önce ham ve stabilize nitelikte olan yaklaşık 7 metre genişliğinde yol güzergâhı düzenlenerek araç ulaşımına uygun hale getirildi. Güzergah boyunca toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ile 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi. Tamamlanan çalışma ile Fahrettinpaşa Mahallesi'nin Mamurbaba istikameti üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif bir ulaşım bağlantısı oluşturuldu.(DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA