MEDA, müşterilerini bilgilendiriyor
MEDA, müşterilerini bilgilendiriyor
Melih İlhan GÜN/KONYA,(DHA)- Meram Elektrik Dağıtım A.Ş (MEDAŞ), cep telefonu kayıtlı olan aboneleri 2017 yılından beri planlı kesintiler konusunda 48 saat öncesinden bilgilendiriyor.
Konya, Aksaray, Niğde, Kırşehir, Nevşehir ve Karaman olmak üzere 6 ile toplam 69 lokasyonda hizmet veren firma, müşterilerinin mağdur olmaması için elektrik kesintisi ve arızalarla ilgili bilge veriyor. Cep telefonu kayıtlı olan abonelere 2017 yılından beri planlı kesintiler konusunda 48 saat öncesinden bilgi verilirken, aynı zamanda 2020 yılında devreye aldığı arıza yönetim sistemiyle plansız kesintilerden etkilenen abonelere tahmini enerjilendirme süresini SMS ile gönderiyor.
İnternet aracılığıyla da 'www.meramedas.com.tr' adlı sayfasının alt kısmında “Kesinti Haritası” adlı bölümde, kesintilerin başlama sürelerini, tahmini bitiş sürelerini ve etkilediği adres/alanlarının herkes tarafından izlenebilirliği sağlanıyor. SMS hizmetinden tüm abonelerin faydalanması için abone bilgilerinin güncel olmasının önemini belirten MEDAŞ yetkilileri: “Müşterilerimiz İşletmelerimize gelmeden de 186 Çağrı Merkezimizden veya www.meramedas.com.tr adresinden bilgilerini kolaylıkla güncelleyebilir.” dedi. (DHA)