Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Dağdan topladıkları mantarı yiyen dede ve torun hastanelik oldu

Dağdan topladıkları mantarı yiyen dede ve torun hastanelik oldu

ABONE OL
DHA

Oğuzhan KILIÇ/KÜTAHYA,(DHA)- KÜTAHYA’da dağdan topladıkları mantarla yemek yapan dede ve torun, yemeğin ardından rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı.

Kütahya’da oturan K.Ü. (72) ile torunu N.Ü. (18), dağdan topladıkları mantarlarla Dumlupınar Mahallesi’ndeki evlerinde yemek hazırladı. Yemeği yedikten bir süre sonra karın ağrısı ve rahatsızlık şikayetleri yaşayan dede ve torun, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine eve gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan K.Ü. ve torunu N.Ü. ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. (DHA)

© Copyright 2026

DHA