Deneyap Teknoloji Atölyesi öğrencileri çalışmalarını sergiledi
Deneyap Teknoloji Atölyesi öğrencileri çalışmalarını sergiledi
Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)- NİĞDE’de Milli Teknoloji Hamlesi kapsamında faaliyet gösteren Deneyap Teknoloji Atölyesi öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları projeleri Dönem Sonu Proje Şenliği’nde sergiledi.
Niğde Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul, Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek, öğretmenler, öğrenciler ve velilerin katıldığı şenlik, yoğun ilgi gördü. Etkinlikte 6’sı lise, 22’si ortaokul olmak üzere toplam 28 takımda yer alan 112 öğrenci, 10 farklı eğitim başlığında yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri hazırladıkları projelerle katılımcılara sundu. Şenlik kapsamında öğrenciler; yaşam kapsülü, akıllı tarım sistemleri, su arıtma teknolojileri, enerji üretimi ve çevre odaklı projelerini uygulamalı olarak tanıttı. Projeler ziyaretçilerden büyük beğeni topladı.
Programda konuşan Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul, öğrencilerin ortaya koyduğu çalışmaların gurur verici olduğunu belirterek, gençlerin teknoloji üretme konusundaki başarısına dikkat çekti. Program sonunda tüm öğrencilere ve eğitmenlere teşekkür edilirken, gençlerin teknoloji alanındaki başarılarının artarak devam etmesi temenni edildi. (DHA)
FOTOĞRAFLI