Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Motosiklet park halindeki otomobile çarptı: 1 yaralı

Motosiklet park halindeki otomobile çarptı: 1 yaralı

ABONE OL
DHA

Dursun Mehmet ŞAHİN/FATSA(Ordu),(DHA)-ORDU'nun Fatsa ilçesinde, şerit değiştiren otomobile çarpmamak için manevra yapan motosiklet sürücüsü, park halindeki 2otomobile çarptı. Kazada 1 kişi yaralandı.

Kaza, saat 10.50 sıralarında Dumlupınar Mahallesi Sahil Caddesi'nde meydana geldi. İddiaya göre H.İ.T. yönetimindeki 22 ABU 579 plakalı otomobil, Ordu yönüne seyir halindeyken sağ şeride geçmek istedi. Aynı yönde sağ şeritte ilerleyen Berkay Tekyıldız'ın (22) kullandığı motosiklet, otomobile çarpmamak için yaptığı manevra sırasında kontrolden çıkarak yol kenarında park halinde bulunan iki otomobile çarptı.

Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü Berkay Tekyıldız, sağlık ekiplerince Fatsa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kazayla ilgili inceleme sürüyor. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA