Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Osmaniye’de karne töreninde öğrencilere fidan dağıtıldı

Osmaniye’de karne töreninde öğrencilere fidan dağıtıldı

ABONE OL
DHA

İbrahim EMÜL/OSMANİYE, (DHA) – OSMANİYE’de karnelerini alan öğrencilere Orman İşletme Müdürlüğü tarafından fidan dağıtımı yapıldı. Harnup ve badem fidanları verilen öğrencilerin tatil döneminde bu fidanların bakımını yaparak doğaya katkı sağlamaları hedeflendi.

Merkez Cebeliberek Şehit Ahmet Yılmaz İlkokulu’nda 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne töreni düzenlendi. Karnelerini alan öğrencilere, Orman İşletme Müdürlüğü tarafından okul bahçesinde kurulan stantta harnup ve badem fidanları dağıtıldı. Etkinlik kapsamında öğrenciler karne sevinci yaşarken, aynı zamanda çevre bilincinin artırılması amacıyla fidanlarla buluşturuldu. Konuyla ilgili Orman İşletme Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, öğrencilerin karne sevincine ortak olunduğu belirtilerek, “Tatilin tadını çıkarırken bir yandan da kendi fidanlarını büyütebilecekleri bir anı bırakmak istedik. Bugün toprağa emanet ettiğimiz her fidan, yarın geleceğimize nefes olacak. Tüm öğrencilerimizi tebrik eder, iyi tatiller dileriz” ifadelerine yer verildi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA