Osmaniyeli milli sporcular Türkiye’yi uluslararası arenada temsil edecek
Osmaniyeli milli sporcular Türkiye’yi uluslararası arenada temsil edecek
İbrahim EMÜL/OSMANİYE, (DHA) – OSMANİYE Samet Aybaba Spor Lisesi öğrencileri, milli takımlara seçilerek uluslararası organizasyonlarda Türkiye'yi temsil etme hakkı kazandı. Başarılı sporcular, İl Milli Eğitim Müdürü Aydın Albak tarafından makamda kabul edilerek tebrik edildi.
Milli takıma seçilen sporculardan Sena Bayır, U19 Hentbol Milli Takımı kadrosunda yer alarak İspanya’da düzenlenecek uluslararası turnuvada ay-yıldızlı formayı giyecek. Haktan Kayış ise U18 Hentbol Milli Takımı seçmelerini başarıyla tamamlayarak milli takım kadrosuna girmeye hak kazandı. İşitme Engelliler Badminton Milli Takımı’na seçilen Mehmetcan Kösür de 18-22 Ağustos tarihleri arasında Almanya’nın Hannover kentinde düzenlenecek European Deaf Youth Games 2026’da Türkiye’yi temsil edecek. İl Milli Eğitim Müdürü Aydın Albak, milli sporcuları başarılarından dolayı kutlayarak, uluslararası organizasyonlarda üstün başarılar diledi. Albak ayrıca, sporcuların yetişmesinde emeği bulunan Samet Aybaba Spor Lisesi Müdürü Aylin Başlamışlı ile Beden Eğitimi Öğretmenleri Döne Öktem, Ahmet Ümit Güler ve Aşkın Özer’i de tebrik etti. (DHA)
FOTOĞRAFLI