Tokat Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı
Tokat Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı
Fatih YILMAZ/TOKAT, (DHA) - TOKAT Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent genelinde kurduğu ikram noktalarında 12 bin kişilik aşure dağıttı.
Tokat Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle hazırlanan aşureler; Taşhan, Yeraltı Çarşısı, Behzat Camii, Sulusokak Tokat Belediyesi Şehir Müzesi, Aşevi Sosyal Market, Karşıyaka Merkez Camii, Novada AVM, Hıdırlık, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi ve Devlet Hastanesi önünde kurulan stantlarda vatandaşlara ücretsiz olarak ikram edildi. Dağıtım programına katılan Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve bereket ayı olduğunu belirterek, "Aşure, farklılıkların bir araya gelerek oluşturduğu güzelliğin ve kardeşliğin sembolüdür. Tokat Belediyesi olarak bu güzel geleneğimizi yaşatmak ve hemşehrilerimizle bereketi paylaşmak adına şehrimizin farklı noktalarında 12 bin kişilik aşure ikramında bulunduk. Aziz milletimizin ve İslam aleminin Aşure Günü mübarek olsun" dedi. (DHA)
FOTOĞRAFLI