Uşak'ta 64 bin 344 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Uşak'ta 64 bin 344 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Serkan KARAYOL / UŞAK, (DHA)-UŞAK'ta 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci döneminin sona ermesiyle 315 okuldaki 64 bin 344 öğrenci karne heyecanı yaşadı. Hasibe ve Mazhar Gürbüz İlkokulu'nda düzenlenen törende öğrenciler karnelerini protokol üyelerinin elinden aldı.
Uşak genelinde 315 okulda eğitim gören 64 bin 344 öğrenci tatile çıktı. Hasibe ve Mazhar Gürbüz İlkokulu'nda karne dağıtım töreni düzenlendi. Törene Vali Vekili Ali Nazım Balcıoğlu, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Uşak CHP Milletvekili Ali Karaoba, Uşak İl Milli eğitim Müdürü Halil Yücel, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende öğrenciler karnelerini protokol üyelerinin elinden aldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI