OMO'dan 'Oyun Dışarıda' kampanyası
OMO'dan 'Oyun Dışarıda' kampanyasıOMO, oyun ve sporun kapalı mekanlar ve ekranlar dışındaki anlamını anlattığı 'Oyun Dışarıda' kampanyasını hayata geçirdi. Çocukların dışarıda oyun oynayarak geçirdikleri zamanın giderek azalmasına dikkat çekmek isteyen marka, açık hava reklam duvarlarını spor alanlarına dönüştürerek herkesi dışarıda olmaya davet ediyor. Hayata geçen kampanya, modern yaşamın hızı ve kent koşullarına rağmen açık hava aktivitelerine yer açılabileceğini göstermeyi amaçlıyor.
4.03.2025Kurumsal
OMO ve Migros iş birliğiyle tüketiciler de plastik ayak izini azaltıyor
OMO ve Migros iş birliğiyle tüketiciler de plastik ayak izini azaltıyorMigros ve OMO, yeni plastik üretiminin önüne geçen ve plastik atık miktarını azaltmayı hedefleyen Yeniden Dolum Ünitesi için bir araya geldi. Ataşehir MMM Migros mağazasında kurulan ve yeni plastik ihtiyacını azaltan üniteyle tüketiciler yanlarında getirdikleri boş OMO sıvı deterjan şişelerine ürün dolumu yapabiliyor; ürünleri daha uygun fiyatlarla satın alıyor. Pilot uygulama sayesinde Ataşehir MMM Migros’ta deterjan satışı sebebiyle oluşan yıllık plastik atık miktarının azaltılması ve projenin diğer mağazalara da yaygınlaştırılması hedefleniyor.
13.05.2022Kurumsal
Plastik atıklar çocuklar için oyun parkına dönüştürülüyor
Plastik atıklar çocuklar için oyun parkına dönüştürülüyorOMO, plastik atıkların geri dönüşümünü merkezine alan yeni projesi “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” ile bir iyilik hareketi başlatıyor. “Değişim Sensiz Olmaz” sloganıyla Ümraniye, Üsküdar ve Beykoz Belediyeleri ve Aktif Yaşam Derneği iş birliğinde hayata geçirilen proje kapsamında tüketicilerle birlikte toplanan ve gezegenin iyiliği için geri dönüştürülen plastikler, Türkiye’nin bir şehrinde oyun parkı olmayan çocuklar için yapılacak oyun parklarının üretiminde kullanılacak.
12.04.2022Kurumsal

Benzer Haber Etiketleri

OMOUnileverUNESCOmigrostüketici