Son dakika SuperFresh haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan SuperFresh gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan SuperFresh haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 38 superfresh haberi bulunmuştur.
Besler’in konsolide cirosu 2025’in ilk 9 ayında 22,4 milyar TL olduDondurulmuş gıda, konserve, mutfak ve yağ kategorilerinde faaliyet gösteren gıda Besler, 2025 yılı 9 aylık döneminde konsolide cirosunun 22,4 milyar TL olduğunu duyurdu. Aynı dönemde 2 milyar TL’lik ihracat geliri elde eden şirket, dondurulmuş gıdada SuperFresh, margarin pazarında Bizim Yağ ve Terem markalarıyla faaliyetlerini sürdürüyor.
Besler, 8’inci Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladıBesler, 8’inci Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladığını duyurdu. Bağımsız güvence beyanı ile yayımlanan rapor ile Besler’in, ‘İsrafsız Şirket’ iş modeli çerçevesinde 2024 yılında sürdürülebilirlik alanında attığı somut adımlar ve sürdürülebilirlik performansı kamuoyu ile paylaşıldı. Besler, raporunda, ‘Doğanın Geleceği İçin Çalışmak’, ‘Paydaşlarla Güçlenmek’ ve ‘Geleceğe İlham Vermek’ odaklarında yürüttüğü faaliyetlere kapsamlı bir şekilde yer verdi.
Yıldız Holding, 2024 yılı performansını paylaştığı 8'inci Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınlandı‘İsrafsız Şirket’ iş modeliyle tüm ekosisteminde sürdürülebilirlik temelli bir dönüşüm yaratma hedefiyle çalışmalarını sürdüren Yıldız Holding’in, 2024 yılı performansını paylaştığı 8'inci Sürdürülebilirlik Raporu yayınlandı. Bağımsız Güvence beyanıyla yayınlanan raporda holding ve şirketlerinin iklim değişikliğiyle mücadeleden döngüsel ekonomiye, inovasyondan fırsat eşitliğine kadar bir çok alanda yürüttüğü çalışmalara kapsamlı bir şekilde yer veriliyor.
Besler, 2025’in ilk yarısında sürdürülebilir büyümesini devam ettirdiğini duyurduBesler, 2025’in ilk yarısındaki konsolide cirosunun 13,8 milyar TL olarak gerçekleştiğini duyurdu. Aynı dönemde 1,3 milyar TL’lik ihracat geliri elde eden Besler, dondurulmuş gıdada SuperFresh markasıyla perakende kanalında yüzde 38’lik, margarin pazarında ise Bizim Yağ, Terem Yağ ve Luna markaları başta olmak üzere perakende kanalında yüzde 68’lik pazar payıyla sektör liderliğini sürdürdüğünü aktardı.
SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ projesi bu kez gençlere ilham olduSuperFresh'in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ projesi bu kez gençlere ilham oldu. Proje kapsamında bu yıl ilk kez üniversite öğrencilerine yönelik staj programı düzenlendi. Program, gençleri tarımın geleceğine hazırlarken sektörde sürdürülebilir istihdamın da temellerini atmayı hedefledi.
SuperFresh’in desteğiyle üretilen ‘Ege’den Hasat’ bezelyesi tüketiciyle buluştuSuperFresh’in fırsat eşitliğine odaklanan sosyal sorumluluk projesi Tarımın Kadın Yıldızları kapsamında kadın çiftçiler tarafından üretilen ‘Ege’den Hasat’ bezelyesi, Migros mağazalarında tüketiciyle buluştu. Ürün, aynı zamanda Michelin 2025 Tavsiye Listesi’nde yer alan Seraf Vadi’nin menüsüne, Şef Sinem Özler’in imzasıyla girdi.
‘Tarımın Kadın Yıldızları’nın emeğiyle SuperFresh ‘Ege’den Hasat Bezelye’Superfresh’in tarımda kadın iş gücünü görünür kılmak amacıyla başlattığı projesi ‘Tarımın Kadın Yıldızları’nın çiftçileri, sezonun ilk bezelyelerini hasat etti. Besler CMO’su Gülizar Öcal Doğan, “Ege’den hasat etiketli ürünümüzle, dondurulmuş gıda kategorisinde bir ilk olarak sosyal sorumluluk projemizin ürettiği somut değeri tüketicilerimizle buluştururken, kadın çiftçilerimizin güçlenerek ilerledikleri bu yolculuğu ve emeklerini de taçlandırıyoruz” dedi.
Kerevitaş'ın 2025'in ilk üç ayında konsolide cirosu 6,9 milyar TL olduDondurulmuş gıda ve margarin sektöründe pazarının lideri Kerevitaş'ın 2025'in ilk üç ayındaki konsolide cirosu 6,9 milyar TL olarak gerçekleşti. Aynı dönemde 678 milyon TL'lik ihracat geliri elde eden şirket, dondurulmuş gıdada SuperFresh markasıyla yüzde 38'lik, margarin pazarında yüzde 69'luk pazar payı aldı.
‘Senenin Yıldızları’ 17’nci kez ödüllendirildiYıldız Holding ve şirketlerindeki çalışanlarının projeleri, bu yıl 17’nci kez düzenlenen ‘Senenin Yıldızları Ödül Töreni’nde sahiplerini buldu. Tören, şirket çalışanlarının ve paydaşların katılımıyla Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda düzenlendi.
Yıldız Holding, 8 Mart'ı çalışanları ve paydaşlarıyla kutladıYıldız Holding, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü çalışanları ve değer zincirindeki paydaşlarıyla kutladı. Çamlıca Kampüs'te düzenlediği 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliğinde, kadınların iş hayatındaki temsilini artırmaya yönelik çalışmalarını ve bu çalışmalarla elde edilen somut sonuçları duyurdu. Etkinlikte holdine bağlı şirketler, sosyal etki projeleri aracılığıyla, proje paydaşlarıyla ürettikleri değeri paylaştı.
Kerevitaş'ın 2024 cirosu 25 milyar TL olduKerevitaş, 2024'te yüzde 6,8 artışla 5,9 milyar TL brüt kâr elde ettiğini duyurdu. Kerevitaş markalarından SuperFresh yüzde 41'lik pazar payına ulaştı. Margarin pazarında ise Ülker Bizim Yağ, Ülker Teremyağ, Luna yüzde 66,9 'luk pazar payına ulaştı.
SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi olduDondurulmuş gıda markası SuperFresh’in, tarımda fırsat eşitliğini sağlama hedefiyle başlattığı ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ projelerinin ödüllendirildiği Smarties Awards 2024’te ‘Çeşitlilik ve Kapsayıcılık’ dalında MEA bölgesinde altın ödül kazandı. Tarımın Kadın Yıldızları projesi bu ödülle birlikte, 14’üncü ödülüne ulaştı.
SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı.
SuperFresh, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiSuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, ‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığını söyledi.
Kerevitaş yılın ilk yarısındaki cirosunu 10,8 milyar TL olarak açıkladıDondurulmuş gıda ve yağ sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, 2024’ün ilk yarısındaki cirosunu 10,8 milyar TL olarak açıkladı. Buna göre şirketin ilk 6 aylık dönemde brüt karı 132,5 milyon TL artarak 2,3 milyar TL oldu.
SuperFresh'in 'Tarımın Kadın Yıldızları' projesinde kadın çiftçiler destekleniyorDondurulmuş gıda markası SuperFresh'in, tarımda fırsat eşitliğini sağlamak ve kadın iş gücünü görünür kılmak amacıyla yürüttüğü 'Tarımın Kadın Yıldızları' projesi, Sustainable Brands Türkiye 2024 etkinliğinde ele alındı. Kerevitaş CEO'su Mert Altınkılınç, Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin: Tarımın Kadın Yıldızları panelinde, “Raporlar tarım alanında çalışan kadınların yaklaşık yüzde 80'inin ücret almadan bu alanda çalıştığını ortaya koyuyor. 150 bin ton zirai ürün hacmiyle Türkiye'nin en büyük tarım tedarikçilerinden biriyiz. 2022'de başlattığımız bu projeyle kadın çiftçilerimizi destekliyoruz. 3 yılda yüzde 100 artış hedeflediğimiz kadın çiftçi oranına 1 yılda ulaştık. Kadın çiftçilerimize onarıcı tarım odağında yapay zeka, finansal ve ekolojik okuryazarlık ile girişimcilik eğitimleri veriyoruz" dedi.
SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliğiTüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.
Kerevitaş ilk çeyrekte cirosunu 5,7 milyar TL’ye yükselttiKerevitaş 2024 yılının ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, 2024 yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20 artırdığı satışlarla 5,7 milyar TL net ciro elde etti. Aynı dönemde şirketin FAVÖK’ü önemli seviyede artış göstererek 673 milyon TL oldu. İlk üç ayda Kerevitaş’ın toplam ihracatı da 576 milyon TL’ye ulaştı. Türkiye’nin yağ ihracatının yüzde 34’ünü tek başına gerçekleştiren Kerevitaş, Bizim Yağ ve Teremyağ ile yer aldığı margarin pazarındaki yüzde 65,9’luk ciro payıyla yılın ilk çeyreğinde de açık ara liderliğini sürdürdü.
“Kerevitaş, sorumlu üretim anlayışıyla sürdürülebilir gıdanın geleceği için çalışmaya devam ediyor”Kerevitaş, 7’nci sürdürülebilirlik raporunu yayımladı. Bağımsız güvence beyanı ile yayımlanan raporda Kerevitaş’ın 2023 yılında ‘Doğanın Geleceği için Çalışıyoruz’, ‘Paydaşlarımızla Güçleniyoruz’ gibi sürdürülebilirlik alanında gerçekleştirdiği çalışmalara yer verildiği görüldü. Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, “Sorumlu üretim anlayışımızla gıdanın sürdürülebilirliğini sağlamayı en büyük önceliğimiz olarak görüyoruz” dedi.
Kerevitaş 2023 finansal sonuçlarını açıkladıTürkiye'de dondurulmuş gıda ve yağ pazarında hizmet veren Kerevitaş, 2023 yılı finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) açıkladı. Buna göre 3.8 milyar lira brüt kâr ve 2.16 milyar lira FAVÖK elde eden şirketin 2023 yılı ihracatı ise 2.2 milyar lira olarak gerçekleşti.
Bizim Yağ ve SuperFresh’ten herkes için erişilebilir mutfak deneyimiKerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Yağ ve SuperFresh herkes için erişilebilir markalar olma hedefiyle yeni bir iş birliğine adım attı. Bizim Yağ’ın tarifleri ve SuperFresh’in ürün içerikleri ile pişirme yöntemleri BlindLook uygulaması üzerinden görme engellilerin erişimine sunuldu.
SuperFresh, 1 dakikalık reels formatını televizyona taşıdıDondurulmuş gıda markası SuperFresh, 1 dakikalık reels formatını televizyona taşıdı. 'Süper Hızlı Tarifler' adlı yenilikçi proje, dijitalin sevilen formatı 'reels' konseptinden ilham alınarak hayata geçirildi. Marka yüzü Refika Birgül'ün hazırladığı 10 farklı yemek tarifi Ramazan ayı boyunca tüketicilerin beğenisine sunulacak.
Kerevitaş, 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldıDondurulmuş gıda ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, ANFAŞ 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı. Fuarda tarladan başlayan ve sofralara ulaşan yolculuğu, üretim süreçlerine ilişkin çalışmaları ve yeni lezzetlerini ev dışı tüketimin profesyonellerine aktardı. Hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarının ön plana çıktığı reçeteler, profesyonel şeflerden tam not aldı.
Superfresh ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.