Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yeni nesil İK yönetimi masaya yatırıldı

TEKNOSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, tüm çalışanların yeni nesil perakendeciliğin gerektirdiği farklı becerilere, yetkinliklere ve donanıma sahip olması için, İK süreçlerinde dijital ve fiziksel platformların birbirini destekleyip, duygusal bağı güçlendirecek şekilde kullanılması gerektiğini söyledi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) –

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Secretcv HR Summit’te yeni nesil perakendecilikte dönüşüme uğrayan insan kaynakları çalışmalarını katılımcılar ile paylaştı.

"Dijitalleşen İK – Duygular Nerede?" temasıyla gerçekleşen zirvede Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Müşterilerin ve müşterilere hizmet sunan binlerce çalışanın ihtiyaçlarını bilmek, duygularını anlamak ve onlarla duygusal bağ kurmak yeni nesil perakendeciliğin kalbinde yatıyor. Müşterilerin alışverişe başladıklarında ilk olarak duygusal bağ kurdukları ve iyi deneyim yaşadıkları markayı tercih etme oranları katbekat fazla. Teknosa olarak, bunu müşterilerimizin ve tüm paydaşlarımızın katılımlarını sağlayarak, fikirlerine değer verip kendimizi bu çerçevede sürekli geliştirerek sağlamaya çalışıyoruz. Mağazalarımızın ‘Duygusal Perspektif” ile yönetilmesini önceliklerimizden biri yapıyoruz. Müşteri memnuniyetini farklı kanallarda ve farklı boyutlarda sürekli takip ediyoruz” dedi.

İK YÖNETİMİNDE HİBRİT YAKLAŞIM

Konuşmasında teknoloji perakendeciliğinde çoklu kanalda, kesintisiz deneyim için çalışanlarının sürekli ve farklı yönlerinin gelişimine odaklandıklarını dile getiren Gürcan, "Sektörde ilk ve tek çalışan akademisi olan Teknosa Akademi’yi yeni nesil perakendeciliğin gerekliliklerine uygun olarak dijital ve fiziksel platformların birbirini destekleyeceği ve duygusal bağı güçlendireceği şekilde yeniden tasarladık. Teknosa Akademi altında şu anda çalışanlarımızın da katılımıyla şekillenen 5 temel e-gelişim ve paylaşım kaynağımız var. "Eğitim Platformu", "TeknoTube" – sosyal video platformumuz, "TeknoBlog" – sosyal yayınımız, "e-Oryantasyon" ve “TeknoSözlük” – şirket sözlüğümüz. Ayrıca, çalışanların mesleki, bireysel ve yönetsel yetkinliklerini geliştirmek amacıyla “İç Eğitmen” eğitim ve gelişim programını hayata geçirdik. İç eğitmenlerimiz, şirket içinde belirledikleri ihtiyaçlar doğrultusunda eğitimlerini tasarlıyorlar. Eğitimlerimizde dijital ve fiziksel kanalları birbirini besleyecek şekilde kullanıyoruz” dedi.

Diğer Haberler

  1. Yılın ilk çeyreğinde en çok memecoin'ler kazandırdı
  2. Papel, bireysel ve kurumsal müşterilerine özel yeni özelliklerini devreye alıyor
  3. Girişimde Kadın Gücü projesinin yeni dönem açılışı yapıldı
  4. “Gayrimenkul, güvenli liman olma statüsünü koruyacak”
  5. Ebeveynlik uygulaması Rebee App, 3.1 milyon lira yatırım aldı
  6. Netahsilat ile yılın ilk çeyreğinde 3 milyon adet işlem ve 106,6 milyar TL tahsilat yapıldı
  7. Netekstre yılın ilk çeyreğinde hesap hareketi sayısı 7 milyonu aştı
  8. Karaderili Şirketler Grubu’ndan Yalova’da spor turizmi yatırımı
  9. E-ticarette fiyat karşılaştırma trend haline geldi
  10. Folkart, Türkiye'nin En İyi İşverenleri Listesi'nde

© Copyright 2024

DHA