Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yılın ilk yarısında ciroda yüzde 50 büyüdü

Venezia Mega Outlet yılın ilk yarısında bünyesine eklediği yeni mağazalarla toplam ciroda yüzde 50 büyüme sağladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Alışveriş merkezi Venezia Mega Outlet, 2018 yılına oranla 2019 ilk yarısında toplam ciroda yüzde 50 büyüme gerçekleştirdiğini duyurdu. Ayrıca AVM’nin içerisinde yer alan uluslararası birçok markanın da yüzde 60’a varan ciro artışı yakaladığı bildirildi.

Dünyaca ünlü zincirlerin de yer aldığı 9 yeni markanın geçtiğimiz ay itibariyle açılışını gerçekleştiren AVM, son olarak Starbucks’ı bünyesine katarak yüzde 100 doluluğa ulaştı. Ramazan Bayramı öncesinde başlatılan İndirim Panayırı’nın da ciro artışında etkili olduğu ifade edildi.

Diğer Haberler

  1. Akıllı ev aletleri firmasından anneler gününe özel kampanya
  2. TotalEnergies istasyonlarında Pegasus BolBol üyelerine 100 lira yakıt puan hediye
  3. Bakan Bolat: Kalıcı ateşkes sağlanıncaya kadar uygulanacak
  4. Teknoloji liderleri yapay zekayı ve akıllı şehirleri tartışacak
  5. Aracıma Garanti Sigortası ile sürpriz arızaya güvence veriliyor
  6. Eşarj, 1 milyon şarjlanmaya ulaştı
  7. Hayat Finans'ın Burak Özçivit'in rol aldığı yeni reklam filmi yayınlandı
  8. Hepsiburada'dan Anneler Günü'ne özel teslimat servisi
  9. Araştırma: Kadınlar işinden memnun, erkekler daha iyi bir iş ve pozisyon arıyor
  10. Gazipaşa-Alanya Havalimanı Corendon'un ilk Brüksel uçusunu karşıladı

© Copyright 2024

DHA