Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ağaca bağlanıp ölüme terk edilen 'Kadife', yeniden sağlığına kavuştu

Sivas'ta ağaca bağlanıp, ölüme terk edilen 'Kadife' isimli eşek, getirildiği Osmaniye'deki Emekli Hayvanlar Çiftliği'nde yeniden sağlığına kavuştu. Veteriner hekim Ali Laçinbala, "Bu canımızın her yerinden tümörler fışkırıyordu. Yapmış olduğumuz 9 aylık tedavi sonucunda sağlığına kavuştu" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  2. Çayda kaybolan Vedat'ın babası: Arkadaşlarıyla buraya geldiğini bilmiyorduk
  3. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  4. İzmir'de yüzgecine parke taşı bağlanmış ölü deniz kaplumbağası kıyıya vurdu
  5. Ambulans, TIR'a arkadan çarptı; hasta öldü, 3 personel yaralı
  6. Adıyaman'da örtü ve anız yangınları; 1500 hektar alan zarar gördü
  7. Bursa'da bin polisle 'huzur' uygulaması dronla görüntülendi
  8. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  9. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  10. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'

© Copyright 2026

DHA