Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Diyarbakır'da 2 bin metrede jeotermal kaynak suyu bulundu

Diyarbakır'ın Sur ilçesinde Büyükşehir Belediyesi ile Maden Tetkik ve Arama (MTA) Genel Müdürlüğü tarafından ortaklaşa yürütülen projede 2 bin metrede jeotermal kaynak suyu bulundu. Alanda inceleme yapan Vali ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ali ihsan Su, "İlimizde bulduğumuz termal su kaynağı hayırlı olsun. Çalışmalarımız hızla devam edecektir. İnşallah güzel tesisler yaparak ilimize sunmuş olacağız" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tekirdağ'da Geleneksel Yayla Şenlikleri renkli görüntülerle başladı
  2. Tuz Gölü’ne göç yolunda mola veren flamingolar renkli görüntüler oluşturdu
  3. Çiftler özel tarihte 'evet' dedi
  4. Lavanta tarlasında renkli karne töreni
  5. Ateşkes sonrası İranlı turistler rotalarını yeniden Van’a çevirdi
  6. Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
  7. Emekli olan 2 öğretmene duygusal veda töreni
  8. Dedesinin hediye ettiği saat tutkuya dönüştü; 25 senede 500 saat biriktirdi
  9. Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
  10. 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı

© Copyright 2026

DHA