Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Edirne’de otogarın maskotu ‘Kadife’, sahibine kavuştu

Edirne Otogarı’nda, 2 hafta önce taksici esnafı tarafından bulunup durakta bakılan ‘Kadife’ isimli eşek, sahibine kavuştu. Merkeze bağlı İskender köyü yakınlarındaki çiftlikten kaçtığı belirlenen eşeğin sahibi Cafer Dalgıçlar, "Daha önce de birkaç kez kaçtı. Tekrar bulup getirdik ama yine kaçmasından endişe ediyoruz" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA