Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yerleşik yabancılar da oy kullandı

Antalya'da çoğunlukla yerleşik yabancıların yaşadığı Konyaaltı ilçesi Hurma Mahallesi'ndeki vatandaşlar, sandık başına gitti. Oy verme işleminin başladığı saat 08.00'de oy kullanan seçmenler arasında, yerleşik yabancılar da yer aldı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Derede kaybolan baba ve oğlunu arama çalışmaları 8'inci gününde
  2. Oscar ödüllü 'Umuda Yolculuk' filmine ilham olmuştu; Kahramanmaraş'ta defnedildi
  3. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  4. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Bismil'de 630 milyon TL’lik hareket tespit edilen tefecilik operasyonunda 3 tutuklama
  7. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  8. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  9. Gaziantep'te buğday ve arpa hasadı; rekolte beklentisi yüksek
  10. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi

© Copyright 2026

DHA