Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA’nın ürünlerine uluslararası lezzet ödülü

CarrefourSA, öz markalı ürünleriyle Belçika merkezli Uluslararası Lezzet Enstitüsü tarafından düzenlenen ‘International Taste Awards’tan 5, ‘Private Label Manufacturers Association’ tarafından düzenlenen ‘International Salute to Excellence Awards’tan 2 ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Türkiye’de ilk organik öz markalı ürünlerini müşterilerine sunan organize perakende markası olma özelliğini taşıdıklarını söyleyen CarrefourSA Kategori Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer, “Uygun fiyata kaliteli ürün sunma hedefiyle öz markalı ürün ailesine yaptığımız yatırımların yanı sıra üreticinin ve üretimin sürdürülebilirliğine de katkı sunuyoruz. Carrefour’un uluslararası kalite güvence standartları doğrultusunda tedarikçilerimizi düzenli olarak denetliyor ve verdiğimiz eğitimler ile sürekli gelişimlerini sağlıyoruz. 900’den fazla mağazamızda müşterilerimize sunduğumuz ve büyük ilgi gören bu öz markalı ürünlerimizin lezzet ve kalitelerinin dünyanın en prestijli uluslararası organizasyonları tarafından da tescillenmesi gurur verici. Şu an 600’den fazla öz markalı ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Öz markalı ürün sayımızı yıl sonuna kadar 800’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

MEYVE SUYU VE ELMA SİRKESİNE ÖDÜL

Dünya çapında 4 bin 500’den fazla üyesi bulunan Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından düzenlenen ve öz marka alanında dünyanın en prestijli organizasyonu olarak kabul edilen ‘International Salute to Excellence Awards’ yarışmasında Carrefour BIO Organik Elma&İncir&Vişne Meyve Suyu ve Carrefour BIO Organik Elma Sirkesi ürünleriyle 2 ödüle layık görüldü.

KÖR TADIMLA DEĞERLENDİRİLDİ

2005 yılından bu yana 200’den fazla profesyonel şef ve sömeliyenin jüriliğinde değerlendirilen Belçika merkezli Uluslararası Lezzet Enstitüsü’nden 5 ödülle dönen CarrefourSA, kör tadımla yapılan değerlendirmede Carrefour Susam Kaplamalı İç Antep Fıstığı, Carrefour Discount Cam Şişe Doğal Kaynak Suyu, Carrefour BIO Organik Elma Sirkesi, Carrefour BIO Organik Hindistan Cevizi Cipsi ve Carrefour BIO Organik İncir Ceviz Vişne ürünleri ile ‘Uluslararası Lezzet Ödülü’nün sahibi oldu.

Diğer Haberler

  1. ERT Mekanik CEO’su Ali Eralp Ertürk: Isı pompalarına teşvik gelmesi halinde maliyetler düşecek, kullanım alanı artacak
  2. Trendyol'dan 19 Mayıs'a özel 'Biz Büyük Bir Takımız' reklam filmi
  3. Akkuyu NGS'den Gençlik Koşusu
  4. Sivas’ın önde gelen kurum yöneticileri Malatya’daki depremzede aileleri ziyaret etti
  5. "Doğal ve sağlıklı gıda üretiyoruz"
  6. 'Enerjimi Koruyorum' projesi ile 360 binden fazla çocuğa ulaşıldı
  7. DeFacto'dan yaza özel elbise koleksiyonu
  8. ŞOK Marketler'e 'İstihdamını En Çok Artıran Şirketler' ödülü
  9. Turkcell ‘Engelsiz Mağazalar’ projesi 100 mağazaya ulaştı
  10. ‘Red Bull Can You Make It?’ yarışmasının başvuruları sona erdi

© Copyright 2024

DHA