Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepsiburada, International CX Awards’da 5 ödül aldı

Müşteri deneyiminde gerçekleştirdiği dönüşümle küresel çaptaki başarısını sürdürmeyi hedefleyen Hepsiburada, bu alandaki en prestijli ödüllerden biri olan International CX Awards’da 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz olmak üzere toplam 5 ödül kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Müşteri deneyimi dönüşümündeki başarısını sürdürmeyi amaçlayan Hepsiburada, konuyla ilgili dünya genelinde en saygın organizasyonlardan biri olan İngiltere merkezli International CX Awards’da 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz ödülün sahibi oldu.

Hepsiburada, ‘Müşteri Deneyimini Dönüştürmek: Satış Öncesinden Satış Sonrasına Kapsamlı Bir Yolculuk’ projesiyle ‘Müşterilerimiz Her Şeyin Merkezinde’ kategorisinde altın ödülüne layık görülürken, ‘Müşteri İçgörüleriyle Şekillenen Deneyim Stratejisi’ projesiyle ‘En İyi Müşteri İçgörüsü ve Geri Bildirim Kullanımı’ kategorisinde gümüş ödülünü elde etti. Hepsiburada, ayrıca ‘Müşteri Deneyiminde En İyi Ölçümleme’, ‘Teknolojinin En İyi Kullanımı’ ve ‘Yılın CX Takımı’ kategorilerinde ise bronz ödülün sahibi oldu.

‘MÜŞTERİ DENEYİMİNİ KUSURSUZ HALE GETİREBİLMEK İÇİN ÇALIŞIYORUZ’

Hepsiburada’nın yenilikçi projeleri ve müşteri odaklı yaklaşımıyla sektörde fark yaratmaya ve müşterilerine en iyi deneyimi sunmaya devam ettiğini belirten Hepsiburada Müşteri Deneyimi ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Grup Başkanı Esra Beyzadeoğlu, “Bir teknoloji şirketi olarak, dijitalin de gücüyle müşteri deneyimini daha da kusursuz hale getirebilmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Müşterilerimizle her temas noktasında sunduğumuz deneyimi yeniden şekillendirirken, bu konuda sektöre öncülük ediyoruz. Uçtan uca tüm müşteri yolculuğunu ele alarak veriye dayalı içgörülerle şekillenen ve teknolojiyle desteklenen bir deneyim yaratıyoruz. Uluslararası arenada böylesine önemli bir ödül organizasyonunda 5 ödül birden kazanmak da bizim için büyük bir gurur kaynağı. Bu ödüller, Hepsiburada’nın müşteri deneyimi alanındaki öncü vizyonunun ve ekip ruhunun önemli bir yansıması. Bu konuda müşteri deneyimi ekibimizin yanı sıra tüm Hepsiburada takımları, müşteri deneyimini dönüştürmek adına harika bir iş çıkardı. Bu süreçte emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Diğer Haberler

  1. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  2. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  3. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  4. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi
  5. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  6. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  7. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  8. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu
  9. Büyümenin formülü değişiyor; 'odak artık yetenek yönetiminde'
  10. IFTEX 2026, küresel filtre endüstrisini İstanbul’da 2’nci kez buluşturacak

© Copyright 2025

DHA