Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

THY, seyahat seti konseptini yeniledi

TÜRK Hava Yolları (THY), bussines class yolcuları için yeni seyahat seti konsepti tasarladı.

ABONE OL
İbrahim YILDIZ/İSTANBUL,(DHA) -

 

Havayolu şirketi önemli yenilikleriyle başarılarını artırmaya ve misafirlerine kaliteli bir seyahat deneyimi sunmaya devam ediyor. Küresel marka, Business sınıfı yolcularını Lanvin markalı yeni seyahat seti koleksiyonu ile buluşturdu. Lanvin’in en ikonik çantalarından ilham alınarak tasarlanan seyahat kitlerinin yer aldığı çanta, yeniden kullanılabilecek ve farklı amaçlarla değerlendirilebilecek şekilde titizlikle hazırlandı. Setlerde, uçuş sırasında optimal nemlendirme sağlayan Kakao Tohumu Yağı, Shea Yağı, Zeytin Kabuğu Yağı ve Hindistan Cevizi Yağı içeren bir El ve Vücut Losyonu ile Dudak Balmı da bulunuyor.

TÜM ÜRÜNLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK GÖZ ÖNÜNE ALINDI

Business sınıfı seyahat seti koleksiyonunda erkek yolcular için kahverengi ve siyah renklerde, kadın yolcular için ise taba ve krem renklerde çanta seçeneği sunuluyor. Koleksiyonun bir diğer parçası olan siyah ve kahverengi cüzdan modeli çanta ise 5-8 saat aralığındaki dış hat uçuşlarında (business sınıfında) servis ediliyor. Aynı zamanda setlerin içindeki tüm ürünler, sürdürülebilirlik göz önünde bulundurularak tasarlandı. Göz bandı ve çoraplar, geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilmiş olup, doğal kaynak kullanımını azaltıyor ve konfor ile şıklığı muhafaza ediyor. Set içindeki kulak tıkaçları, tek kullanımlık plastikleri azaltmak amacıyla kâğıt ambalajda sunuluyor. Diş fırçası ise bambudan üretildi. Lanvin koleksiyonu, Türk Hava Yolları’nın seyahat konforuna verdiği önemi yansıtırken, sıfır atık ilkesi doğrultusunda da yeniden kullanımı teşvik ediyor.

Diğer Haberler

  1. Rakle ve Bengi Kurtcebe'den 'Pomodoro Koleksiyonu'
  2. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  3. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  4. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  5. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  6. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi
  7. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  8. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  9. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  10. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu

© Copyright 2025

DHA