Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol, Körfez bölgesinde ramazan kampanyaları başlattığını duyurdu

Trendyol, Körfez bölgesindeki ramazan kampanyalarını başlattığını duyurdu. Şirket, ramazan kampanyası kapsamında Riyad’da bulunan Kingdom Centre binasına özel giydirme yaptığını açıkladı. Ayrıca Dubai ve Riyad’da da özel etkinlikler düzenleyen şirket, 60 bin satıcısının ürünlerini Körfez bölgesindeki 4 milyon müşterisi ile buluşturmayı hedeflediğini belirtti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Trendyol, Körfez bölgesine özel hazırladığı ramazan kampanyası başlattığını duyurdu. Türk üretici ve satıcıların daha geniş kitlelere ulaşmasını hedefleyen şirket, bu kapsamda Riyad’da bulunan Kingdom Centre binasına özel bir giydirme yaptığını ve Riyad ve Dubai’de etkinlikler gerçekleştirdiğini bildirdi. Ay boyunca Körfez’de farklı iletişim faaliyetleri düzenlemeye devam edeceğini belirten şirket, 60 bin satıcısıyla 15 milyonu aşkın çeşitlilikte bir ürün yelpazesi sunduğunu açıkladı.

KÖRFEZ’DE 4 MİLYON MÜŞTERİYE ULAŞTI

Türk ürün ve üreticilerini dünya pazarlarıyla buluşturan Trendyol, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Umman ve Bahreyn’den oluşan Körfez ülkelerindeki pazaryeri modeliyle faaliyetlerini sürdürüyor. Şirket, 2028 yılında 6 milyar dolar ihracat hacmi, 220 milyon adet ürün satışı ve 8 milyon aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyor. Kasım kampanyaları döneminde Körfez’de en çok indirilen uygulamalar arasında yer aldığını aktaran şirket, bölgede bugüne kadar 4 milyon müşteriye ulaştığını açıkladı.

Bölgeye yönelik e-ihracat gerçekleştiren Türk üreticilerini, teknolojik altyapısı ve lojistik ağı ile destekleyerek, satıcıların pazarlama yatırımlarını üstlendiğini bildiren şirket, Riyad ile Dubai’de ofisleri ve depoları da bulunduğunu belirtti.

 

Diğer Haberler

  1. 'Verimlilik ve uyum yatırımları şirketlerin rekabetini güçlendiriyor'
  2. DeFacto yılbaşında moda ve gastronomiyi aynı masada buluşturuyor
  3. Haver Farma, Kentfarma’yı satın aldığını duyurdu
  4. Rakle ve Bengi Kurtcebe'den 'Pomodoro Koleksiyonu'
  5. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  6. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  7. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  8. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  9. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi
  10. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’

© Copyright 2025

DHA