Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol ve THY’den iş birliği

Trendyol, Türk Hava Yolları ile güçlerini birleştirdi. İş birliği kapsamında Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles’a dahil olan müşteriler, biriktirdikleri milleri diledikleri zaman Trendyol hediye çekine dönüştürebilecek.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

İş birliği kapsamında Türk Hava Yolları yolcu programı Miles&Smiles’a üye olan kullanıcılar bundan böyle, uçuş ve kredi kartı harcamalarından kazandıkları millerini Türk Hava Yolları’nın yenilenen online alışveriş sitesinde Trendyol hediye çekine dönüştürerek kullanabilecek. Millerini dönüştüren kullanıcılar hediye çeklerini, giyimden aksesuara, kozmetikten mobilyaya kadar birçok kategoride harcayabilecekleri gibi Trendyol Yemek ve Hızlı Market’te de diledikleri şekilde kullanabilecek.

İLK FAZDA 8 MARKAYLA İŞ BİRLİĞİ YAPILDI

Gerçekleştirilen iş birliğine dair açıklamalarda bulunan Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, ‘’Üyelerimizin taleplerini ve beklentilerini göz önünde bulundurarak 2022 yılında Shop&Miles sitemizi yeniledik. Shop&Miles ile artık Miles&Smiles kullanıcıları, Millerini dilediği marka ile ihtiyaç duydukları her alanda harcayabilecekler. Çok kısa bir sürede bu proje değişimine ayak uydurarak ilk fazda bizimle olan 8 markadan biri olan Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol ile iş birliğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz.’’ dedi.

“TÜRK HAVA YOLLARI İLE YENİ BİR İŞ BİRLİĞİNE İMZA ATMAKTAN BÜYÜK MUTLULUK DUYUYORUZ”

Müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılamak için çalıştıklarını vurgulayan Trendyol Grubu CMO’su Erdem İnan ise bu kapsamda yeni iş birlikleri başlattıklarını belirtti. İnan, “Trendyol olarak Türkiye’nin köklü ve örnek şirketlerinden Türk Hava Yolları ile yeni bir iş birliğine imza atmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu iş birliği sayesinde Miles&Smiles yolcu programına kayıtlı Trendyol kullanıcıları, kazandıkları Milleri ile platformumuzdan alışveriş yapma imkanına sahip olacak. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ürün ve hizmet çeşitliliklerini zenginleştirerek artırmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

Diğer Haberler

  1. ERT Mekanik CEO’su Ali Eralp Ertürk: Isı pompalarına teşvik gelmesi halinde maliyetler düşecek, kullanım alanı artacak
  2. Trendyol'dan 19 Mayıs'a özel 'Biz Büyük Bir Takımız' reklam filmi
  3. Akkuyu NGS'den Gençlik Koşusu
  4. Sivas’ın önde gelen kurum yöneticileri Malatya’daki depremzede aileleri ziyaret etti
  5. "Doğal ve sağlıklı gıda üretiyoruz"
  6. 'Enerjimi Koruyorum' projesi ile 360 binden fazla çocuğa ulaşıldı
  7. DeFacto'dan yaza özel elbise koleksiyonu
  8. ŞOK Marketler'e 'İstihdamını En Çok Artıran Şirketler' ödülü
  9. Turkcell ‘Engelsiz Mağazalar’ projesi 100 mağazaya ulaştı
  10. ‘Red Bull Can You Make It?’ yarışmasının başvuruları sona erdi

© Copyright 2024

DHA