Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'GetirYemek' hizmete açıldı

Mobil teslimat uygulaması Getir, yeni girişimi ‘GetirYemek’ ile yemek siparişi sektörüne adım attı. Kişiye özel hizmet sunan uygulama ile yemeğin dakikalar içerisinde kullanıcılara ulaştırılması hedefleniyor.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)

Bin ürünü ortalama 10 dakikada kullanıcılarına ulaştırmayı amaçlayan mobil teslimat uygulaması Getir, yeni hizmete açtığı ‘GetirYemek'i İstanbul'da düzenlediği toplantıyla tanıttı. Yeni uygulamada market ürünleri haricinde artık yemek de kullanıcılara ulaştırılacak. Ayrıca, siparişler birleştirilmiyor ve her bir sipariş ayrı teslimatta gönderiliyor. Yemekler, özel izolasyona sahip ‘Thermobox’ sepetlerde taşınarak sıcaklıklarını koruyor. Sipariş durumunun canlı olarak takip edilebildiği uygulamada kullanıcılar, harita üzerinden siparişlerinin kendisine ne zaman ulaşacağını da anlık olarak izleyebiliyor.

7 Şubat’ta hayata geçen GetirYemek’e binin üzerinde restoran iş ortağı oldu. 2 bin kişilik ekibiyle hizmet veren Getir, yeni girişimiyle 500’ün üzerinde kişiye de istihdam sağladı.

7 GÜN 24 SAAT SICAK YEMEK

Yeni girişimi değerlendiren Getir Kurucusu Nazım Salur, "Dünyada örneği olmayan uygulamamız Getir ile yepyeni bir girişime daha imza attığımız için çok mutluyuz. Halkımıza kaliteli hizmet için her gün daha fazla çalışarak, yemeklerini Getir güvencesi ile 7 gün 24 saat kullanıcılarımıza ulaştıracağız. Yüzde yüz Türk girişimi olarak halkımıza ve teknolojimize güvenimiz tam. Getir ile daha önce yapılmamış bir sistemi hayata geçirmiştik şimdi 3,5 yıldır uzmanlaştığımız alanda yeni bir girişim ile kullanıcılarımızın hayatını daha da kolaylaştıracağız. Sahip olduğumuz kalite ve güven anlayışıyla zamanla yarışan İstanbulluları 7 gün 24 saat sıcak yemek ile buluşturacağız. Kullanıcılarımızın tüm ihtiyaçlarına cevap vererek hızımızı yemek alanında da göstermeyi hedefliyoruz. 2018 yılında elde ettiğimiz başarıları 2019 yılında artırıp kullanıcılarımızın memnuniyeti için daha çok çalışacağız. Halkımızın standartlarını yükseltip onları mutlu edebildiğimiz için çok gururluyuz” dedi.

2018 DEĞERLENDİRMESİ, 2019 HEDEFİ

Toplantı sonunda ayrıca 2018 yılı değerlendirmesi de yapıldı. Geçtiğimiz yıl 5 milyon sipariş ile 2017 yılına göre 2.6 kat büyüyen Getir, cirosunu da 300 milyon liraya yükseltti. 700’ü aşkın motosiklet ve 250 adet araç filosu ile İstanbul nüfusunun yüzde 95’i hizmet alanına giren uygulama, bayilik anlaşmalarıyla da istihdam oranını ikiye katladı. 2019 yılında yüzde 150 oranında büyüme hedefleyen Getir, cirosunu da 2 kat artırmayı planlıyor.

EN ÇOK NELER GETİRDİ?

Getir kullanıcıları gece 00.00 ve sabah 06.00 arasında en çok su, ekmek, maden suyu, gazlı içecek ve gofret siparişi verirken uygulamayı erkeklerin yüzde 53’ü kadınların da yüzde 46’sı kullandı. Vegan ürün alternatiflerinin de bulunduğu uygulamada aktif kullanıcıların yaş ortalaması 25-35 arası.

Diğer Haberler

  1. TİKAV'dan ‘Dijitaldeki Ayak İzimiz’ projesiyle kırsaldaki kadınların eğitimine destek
  2. Kırımlı Cadde kentsel dönüşüm projesinin lansmanı yapıldı
  3. Bakan Göktaş: Yaşlı Destek Programı için 11 milyon lira ödenek ayırdık
  4. ‘Dijital Benim İşim’ projesinde kazananlar belli oldu
  5. “Hedefimiz değişimi sorumlu liderlikle yöneterek iş dünyasına öncülük etmek”
  6. Ekonomist Emrah Lafçı: Ekonomide öngörülebilir dönem başladı
  7. Yapay zeka itici bir güç haline geldi
  8. Liderlerin görevi kaygı ve endişeyi gidermek
  9. Ünlü akademisyenler UEZ Sapanca 2024’te felsefe ve modern bilimi ele aldı
  10. Hepsiburada, Drone ile teslimatı test ediyor

© Copyright 2024

DHA