Geri Dön
Ekonomi Pazarlama dünyası 'Global Marketing Summit 2023'te bir araya gelecek

Pazarlama dünyası 'Global Marketing Summit 2023'te bir araya gelecek

Dünyanın önemli pazarlama guruları ve dünyasının etkin liderleri, bu sene üçüncüsü gerçekleşecek olan Global Marketing Summit 2023'te bir araya geliyor. Zirvenin açılışını 18 Ekim'de Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat gerçekleştirecek. Zirve, 90 oturumda 200'ün üzerinde konuşmacıyı ağırlayacak.  

Pazarlama dünyası 'Global Marketing Summit 2023'te bir araya gelecek

 

Global Marketing Summit 2023, 'Sürdürülebilir İş, Sürdürülebilir Dünya' teması ile gerçekleşecek. Zirvenin açılış konuşmasını Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat yapacak. Pazarlama sektörünün dünyadaki etkili isimlerinden kabul edilen pazarlama gurusu Philip Kotler, zirvede üçüncü kez onur konuşmacısı olarak yer alacak. 

 İstanbul’da bir otelde 18-19 Ekim'deki fiziki oturumları gerçekleşecek etkinlikte CEO'ların ve üst düzey pazarlama liderlerinin katılımı ile yüz yüze 'Liderler Çemberi Özel Buluşması' da düzenlenecek. 17-20 Ekim’de ise fiziki oturumlara kayıt yaptırmış olan katılımcılara özel online içerikler paylaşılacak. Katılımcılar bu içeriklere süresiz ulaşabilecek.

 “HAYAL EDİLENİN ÖTESİNİ KURGULADIK"

 Global Marketing Summit 2023, toplantı ve etkinlik şirketi KREA M.I.C.E. tarafından hazırlandı. Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO'su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik, 2023 zirvesinin teknolojinin de desteği ile hayal edilenin ötesinde unutulmayacak bir etkinlik olacağını söyleyerek, tüm iş ortaklarına, konuşmacılarına ve izleyicilerine teşekkür etti. Zirveyle ilgili bilgi veren Ferik, “Global Marketing Summit 2023'te Philip Kotler'in altını uzun yıllardır çizdiği 'Pazarlamanın 4 P'si konseptini bu sene muhteşem içerik, muhteşem mekân, muhteşem ağırlama ve muhteşem fiyat olarak hayata geçiriyoruz” ifadelerini kullandı.

 20 yılı aşan bir süredir dünyada toplantı endüstrisindeki trendleri takip eden değil belirleyen bir marka olduklarının altını çizen Ferik, her sene gerçekleştirdikleri içerik ve konseptlerin özgün bir kimliğe sahip olabilmesi için büyük bir ekip ile aylar süren çalışmalar gerçekleştirdiklerini belirtti. Bu yılın teması olan 'Sürdürülebilir İş, Sürdürülebilir Dünya' odağına tüm içeriklerde yer verildiğine değinen Ferik, sürdürülebilirliğin bundan sonraki yıllarda da odakta olacağının altını çizdi. 

EN ÇEŞİTLİ, EN KAPSAYICI, EN EŞİT ZİRVE OLMA YOLUNDA İLERLİYORUZ 

Seda Mızraklı Ferik, 2023 zirvesinde yer alan kadın konuşmacıların, erkek konuşmacılara oranının yarı yarıya olması hedeflerine ulaştıklarını söyleyerek, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda da örnek etkinlik olma hedefine değindi. Ferik, “Gerek konuşmacı gerekse katılımcı profili açısından dünyanın en çeşitli, en kapsayıcı, en eşit zirvelerinden biri olma yolunda ilerliyoruz. Etkinliğimizin dünyada ve Türkiye'de yapılan tüm diğer konferanslara da başarılı bir örnek olması için elimizden geleni yapıyoruz" dedi.

 “DÜNYADA KARBON AYAK İZİ EN DÜŞÜK ZİRVEYİ KURGULAMAYI BAŞARDIK"

 Ferik, bugüne kadar gerçekleştirdikleri zirvelerin online bölümlerinde kullandıkları özel teknoloji ve 3D sanal gerçeklik sistemi ile 'fiziki' bir zirveye katılıyor hissi verdiklerini vurguladı ve kusursuz yayın kalitesi ile fark yarattıklarının altını çizdi. Ferik, on binlerce kişinin katılımı ile gerçekleşen bir zirve olarak geçen yıl dünyadaki 'en düşük karbon ayak izi' konusunda tescillendiklerini, global M.I.C.E. sektörünün bu alanda öncü şirketi olmaktan dolayı mutluluk duyduklarını ve bu yöndeki çalışmaları sürdüreceklerini aktardı.

 “BİLGİ PAYLAŞILINCA BÜYÜR"

 Asya ve Avrupa'nın buluşma noktası olan İstanbul'da dünyada pazarlama sektörünün en önde gelen yıldızlarını ağırlamanın büyük bir heyecan olduğunu belirten Ferik, Global Marketing Summit 2024'ün gelecek sene 15-18 Ekim 2024 tarihlerinde gerçekleşeceğini söyledi. Ferik, “21 yıldır sektörde faaliyet gösteren lider bir marka olarak düzenlediğimiz geniş kapsamlı zirvelerle hedefimiz, liderlerden liderlere süzülmüş bilgiyi, global olarak etki alanı geniş olan, daha fazla lider ile paylaşmak. Bilgi paylaşınca büyür. Umarım izleyenler Global Marketing Summit'de edindikleri bilgi ve tecrübeyi şirketlerindeki çalışma arkadaşları ile de paylaşır, bilgi ve tecrübe dalga dalga tüm dünyaya yayılır" diye konuştu.