Geri Dön
EkonomiElite World Hotels & Resorts, 4 yeni markası ile Türk yatırımcılarla bir araya gelmeyi hedefliyor

Elite World Hotels & Resorts, 4 yeni markası ile Türk yatırımcılarla bir araya gelmeyi hedefliyor

Elite World Hotels &Resorts, yeni stratejisi doğrultusunda Türk yatırımcılara isim hakkı vererek management ve franchise işletme modelleri çalışmalarına başladı. Turizm sektörüne; Elite World Grand, Elite World, Elite World Comfy ve Elite World Go olmak üzere 4 markayı kazandıran Elite World, Türk yatırımcılar ile bir araya gelmeyi amaçlıyor.

Elite World Hotels & Resorts, 4 yeni markası ile Türk yatırımcılarla bir araya gelmeyi hedefliyor

Misafirlerine ve iş ortaklarına 8 otelinde 46 yılı aşan deneyimine dayanan konaklama uzmanlığı sunan Elite World Hotels &Resorts, artık yatırımcılarına da bu deneyim ve uzmanlıktan yararlandıracak fırsatlar sunmayı hedeflediğini duyurdu. 30 Kasım’da düzenlenen basın toplantısıyla ise Elite World Hotels & Resorts Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Emel Elik Bezaroğlu ile Elite World Hotels & Resorts COO’su Orkun Petekçi çalışmanın yeni stratejilerini, franchise işletme modellerine yönelik detaylarını anlattı. Geliştirdikleri otel markaları ilk kez duyuruldu. COO Orkun Petekçi, otel sahibi olmak isteyen yatırımcılar için otel projesinin tamamen kit halinde hazır olduğunu belirterek proje ve proje süreçleriyle uğraşmak zorunda kalmayacaklarını açıkladı. Türkiye’nin 7 bölgesinde ve yurtdışında isim hakkı vererek büyümeyi hedefleyen zincir, oluşturduğu 4 ayrı markayla her ekonomik kesime de hitap etmeyi de amaçlıyor.

Oluşturdukları 3 yıldızlı Elite World Go markası ile sıcak renklerde dekore edilmiş ev konforunda rahatlığa uygun fiyatla erişilebilinirliğin sağlandığını belirtti. 4 yıldızlı markamız olan Elite World Comfy ile ise estetiğin konforla buluştuğu modern iç tasarımı ile her kesime hitap etmeyi hedefliyoruz. 5 yıldızlı markamız Elite World ile her alanda sizleri karşılayan tanıdık bir konfor sade lüksün muhteşem yorumunu bir araya getiriyoruz. Yüksek üst segmentte olan Elite World Grand markamızda kongre turizmi, iş dünyası toplantıları için en iyi çözümleri sunduk. Ve büyük toplantı salonlarımız, geniş aktivite alanlarımız ile toplantıları sonrasında da SPA ve sağlık kulübü hizmetlerimiz ile sizlerin dinlenerek yeniden güne başlamanızı sağlıyoruz” dedi.

“TÜM KESİMLERE HİTAP EDECEĞİZ”

Elite World Hotels COO’su Orkun Petekçi, “Bizler 1976’dan bu zamana kadar getirdiğimiz bilgi birikimimizi yatırımcılarımızla paylaşarak projenin inşaatından, satın alınacak olan ekipmanına kadar doğru ürünleri almaları için gerekli bilgileri paylaşıyoruz. Aynı zamanda da altyapımız sayesinde; dünyaya açılmalarını, satış ağlarının genişlemesini, hizmet ve kalite standartlarının oluşturulmasına destek veriyoruz. Şimdi de oluşturduğumuz 4 farklı markamız var. Buradaki amacımız ise tüm kesimlerine hitap etmektir. Ekonomiden, en üst segmente kadar dört farklı markamızla hizmet vereceğiz” açıklamasını yaptı.

“3 YILDIZLI OTELİN 1 ODA MALİYETİ 35 BİN DOLAR”

Yatırım yapmak isteyenlere bilgiler veren Orkun Petekçi sözlerine şunları ekledi:

“Yatırımcılarımız bizlerle olduğu zaman onlara; proje, iç mimari, aynı zamanda dizayn ile hazırlanmış kitler teslim ediyoruz. Bu kitler sayesinde kendileri neyle karşılaşacaklarını, ne kadar sürede yapacaklarını, neye ihtiyaçları olduğunu çok net bir şekilde görecekler. Tekrardan bir sürü şey keşfetmelerine veya kendi kendilerine öğrenmelerine ihtiyaçları olmayacak. Diğer taraftan merkez ofisimizde bulunan uzman kadromuzla otellere operasyonel işleyiş konusunda en üst seviyede destek veriyoruz. 3 yıldızlı otel için bir odanın maliyeti yaklaşık olarak 35 bin dolar civarındadır. Tabii bu fiyatları arsa harici konuşmaktayız. 4 yıldızlı otelimiz için bir odanın maliyeti 50 bin dolar civarındadır. 5 yıldızlı otellere geldiğimiz zaman ise maliyet oda başı 70 bin dolardan başlamaktadır.”

ORKUN PETEKÇİ: “2030 SENESİNDE 40 OTELE ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ”

Orkun Petekçi, “Elite World Hotels & Resorts olarak 4 yeni markamız ile yeni stratejimiz doğrultusunda isim hakkı vererek management ve franchise işletme modellerimiz ile yatırımcılara yeni kapılar açacağız. Bu doğrultuda ki stratejik planlamız ile 2030 yılında 40 otele ulaşmayı hedefliyoruz. Yeni nesil bakış açımız, yerel tecrübemiz ile Türkiye’nin yerli ve milli turizm değerlerini kendimize misyon edinerek sektörümüzü en üst seviyelere taşımak için çalışıyoruz. Elite World olarak bugüne kadar benzersiz kalite ve hizmet anlayışımızla misafirlerimize alışılmışın dışında bir deneyim yaşattık ve yaşatmaya devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

EMEL ELİK BEZAROĞLU: “ULUSLARARASI OTEL ZİNCİRİ OLMA YOLUNDA İLERLİYORUZ”

Emel Elik Bezaroğlu ise Elite World Hotels olarak 46 yıldır turizm sektörüne yeni bir bakış açısı kazandırdıklarını söyledi. Elite World Hotels’ in misafirlerine ev konforu rahatlığı ve yüksek kalitede hizmet sunduklarını belirten Bezaroğlu, “Biz Elite World Otelleri olarak ülkemizin hedefleri ve çıkarları doğrultusunda turizm sektörünün büyümesi için TURQUALITY Marka Destek Programı’na alınan ilk otel markası olduk. Böylece sektörümüzde önemli bir ilke imza attık. Elite World markası olarak uluslararası otel zinciri olma yolunda emin ve güçlü adımlarla ilerliyoruz. Ayrıca hizmet kalitemizi, başarılarımızı sürdürülebilir kılmak ve mevcut konumumuzu üst seviyelere taşımak için yatırımlarımızı artırıyoruz. Tüm bu başarımızın altındaki en büyük sır ülkemize olan inancımız. Tabii bir de çalışmak. Bizim için misafirlerimize kaliteli hizmet vermenin yanı sıra onlara farklı deneyimler yaşatmak da çok önemli. Elite World Ailesi olarak misafir deneyimlerimizi devamlı zenginleştirmek bizim en önemli felsefemiz. Bu yolda sürekli kendimizi geliştiriyoruz” dedi.