Çeşme’de çöplükte çıkan yangın, makilik alana sıçradı
İzmir’in Çeşme ilçesinde çöplükte çıkan yangın, otluk ve makilik alana sıçradı. Bölgeye sevk edilen ekiplerin alevlere havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.
27.06.2026 - 14:35 | | Tolga TAHÇI/İZMİR, (DHA)-

Alaçatı Mahallesi yakınlarındaki çöplükte saat 11.30 sıralarında yangın çıktı. Alevler, rüzgarın da etkisiyle otluk ve makilik alana sıçradı. İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 2 uçak, 3 helikopter, 10 arazöz ve 2 dozer ve çok sayıda orman işçisi sevk edildi. Ekiplerin alevlere havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.





