Geri Dön
SporFenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Bu kapsamda teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Sarı-lacivertli takımda sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı