Adana- Çayda mahsur kalan kişi kurtarıldı
28.06.2026 - 18:32 | | DHA

Adana'nın Pozantı ilçesinde debisi yükselen çayda mahsur kalan kişi, ekipler tarafından kurtarıldı.
İlçedeki Belemedik Mahallesi'nde serinlemek için Çakıt Çayı'na giren ismi öğrenilemeyen bir kişi, suyun debisinin yükselmesi nedeniyle mahsur kaldı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ekipler, vatandaşı can simidiyle kurtararak kıyıya çıkardı. Vatandaşın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Haber: Serhat GÜLER - Kamera: ADANA, (DHA)









