Didim Belediyesi tasarruflarıyla iş makinesi filosunu güçlendiriyor

DİDİM (Aydın), (DHA)-AYDIN'ın Didim ilçesinde belediye hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırıyor.
Didim Belediyesi, ilçe genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendiriyor. Belediyenin kendi bütçe imkanları ve hayata geçirilen tasarruf anlayışıyla belediye envanterine kazandırılan yeni araçlar; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artırılmasının hedeflendiği bildirildi. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makinelerinin, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacağı kaydedildi, Yeni araçlarla birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması amaçlanıyor. Kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlandığı belirtildi.
'TASARRUF YAPIP, DİDİM'E HİZMET EDECEĞİZ'
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, "Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim'e hizmet etmeye devam edeceğiz" dedi.(DHA)






