Söke'de kanalizasyon hattı yapımına başlandı

AYDIN, (DHA)-AYDIN'ın Söke ilçesinde, 75 milyon liralık yatırım bedelli kanalizasyon hattı yapımının ilk kademesi Yenicami Mahallesi'nde çalışmalara başlandığı bildirildi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm ilçelerde altyapı çalışmalarının devam edeceklerini söyledi.
Aydın Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından Söke'de altyapı çalışması başlatıldı. İlçede, gerçekleştirilecek 75 milyon Türk lirası yatırım bedelli kanalizasyon hattı yapım işinin ilk kademesinde çalışmalar Yenicamii Mahallesi'nden başladı. Çalışmalar kapsamında 9 bin 700 metre kanalizasyon hattı, 300 adet muayene bacası ve 210 adet parsel bacası yapılacağı bildirildi. Çalışmaların tamamlanması ile birlikte bölgenin altyapısı güçleneceği belirtildi.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm ilçelerde altyapı çalışmalarının devam edeceğini belirtip, "17 ilçemizin tamamında yatırım, proje ve hizmetlerimizi sürdürüyoruz. Aydınımız için çalışıyor, hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturuyoruz. Hizmetle büyüyen Aydın" dedi.(DHA)







